Helló újra mindenkinek!

Tavaly elég rendesen abbamaradt a blog, ilyen-olyan-amolyan okok miatt, de most elhatároztam, hogy újraélesztem. Mint látható, levettem a régi posztokat és a külső is változott.

Tartalmát tekintve viszont nem sokat fog, továbbra is saját kútfőből merített anekdoták, okosságok és velem kapcsolatos történések (lévén, ugye weblnapló) lesznek olvashatóak.

A blog főleg ismerősöknek lesz reklámozva, így nagyon nem kell bemutatkoznom. Aki viszont nem ismerne, először is üdv itt a blogon, rólam annyit kell nagy vonalakban tudni, hogy Lacinak hívnak, Bajáról származom és jelenleg a bristol-i egyetem pszichológia és zoológia szakán vagyok másodéves hallgató. Akit több érdekel, keressen utánam, erre vannak a közösségépítő weboldalak.

Az indok, amiért reinkarnálódik a blog, igen egyszerű. Szeretném mellőzni az eddig egy szűk körnek írt hosszú körleveleimet, továbbá volt rá példa, hogy a körön kívül jelzett vissza valaki, hogy "húúú, ez tök érdekes". A blog segítségével ezentúl mindenki elsőkézből tud majd tájékozódni rólam és a különböző témákban alkotott véleményeimről.

Kommentelés továbbra sincs, ha valaki reagálni kíván az itt olvasottakra, ott van az email, az MSN, a Skype, az iWIW, a Facebook, a postai levél, a telefon, sőt élőben se túl bonyolult megtalálni. Nincs igazán időm még ide is feljárni és reagálni a véleményekre.

süti beállítások módosítása