enialisz 2009.10.28. 00:50

Bip-bip

Készül egy két részes Beardyman koncert beszámoló, illetve nem felejtettem el a színérzékelős bejegyzést sem, csak most per pillanat a következő van:

1. Vasárnap Bristol vs. Cardiff Break Battle, ahol én vagyok a DJ és a két és fél órás mixemből fél óra van kész. Ezenkívül a technikát is én intézem, az sem lesz egyszerű. Majd erről is lesz bejegyzés, hogy hogy lettem az egyetemi breakcsapat DJ-je. Valamikó'.

2. Két hetes csúszással erre a hétre került a HÖK gyűlés a pszichó tanszéken, ahol képviselő vagyok, tehát holnap egy értékes órám mixelés helyett azzal fog telni, hogy professzoroknak magyarázom, hogy mekkora fos az Internet Explorer 6 és legyenek szívesek elintézni, hogy legyen valami normális böngésző is a tanszéki gépeken. De legalább a galambok nem repülnek be és szarják össze a termet, mint tavaly. Progresszió.

3. Ma kaptam egy üzenetet a koleszos bár vezetőjétől, hogy szombat este Halloween és kéne valaki, aki zenél. Én breakedzésen leszek, a dnb DJ haver otthon kitudjahol, szóval a zsír kezdő emberekre marad, hogy lenyomják az estét, akik az én cuccomon tanultak meg zenélni, ami szombaton nálam lesz, bent a városban. Szóval a ma érkezett új hangkártyát + szoftvert még meg kell mutatnom nekik.

4. Ezen kívül sima mezei diák is vagyok, akinek jövő hét péntekig be kell adnia egy 1600 szavas kísérletelemzést, amihez a balfasz lusta csoporttársak még nem gyűjtöttek anyagot, tehát valahol -1 és 0 között áll az egész.

Jövő héten lesz a következő poszt. Köszöntem.

süti beállítások módosítása